Ugróbéka

Ugróbéka

Kisebb búcsú

2019. március 14. - Ugróbéka anyukája

Először az ideiglenes szót akartam használni, de rájöttem, hogy annak más vonzata van, így ennél az aprócskánál maradtam. Hiszen nem tűnök el végleg, jelentkezni fogok még bejegyzésekkel, csak – valószínűleg – nem olyan sűrűséggel, mint ahogy eddig tettem. Témáim fogytán már nem vállalom, hogy hetente kétszer cikket osztok meg veletek, de ígérem, hogyha jönnek a gondolatok, azt nem mulasztom el közölni.

Mert én is így könnyebbülök meg. Szükségem van a pötyögésre, de feleslegesen sem szeretem jártatni a szám, amikor semmi mondanivalóm. Ezért innentől kezdve véletlenszerűen fogok felbukkanni, ha valami megfogalmazódik bennem, kikívánkozik belőlem, és formát is kapott. Addig is kellemes olvasgatást a korábbiakhoz! 

A jó hír pedig az, hogy időközben is már kopog valami a fejemben, úgyhogy hamarosan új írás „Csalfa látszat” címmel!

A bejegyzés trackback címe:

https://ugrobeka.blog.hu/api/trackback/id/tr9614688232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása